Sunday 7 June 2009

Bloggende fra USA / Blogging from USA

Jeg har vært i USA i over ei uke nå. Tilbake i Bloomington, IN, hvor jeg tilbragte fire måneder høsten 2007. Det er utrolig kjekt å treffe igjen venner og bekjente her, og ikke minst å delta på konferansen og få mye faglig påfyll i løpet av kort tid. Da jeg var her sist strikket jeg en del sammen med Emily og Jacqui, og jeg fikk lært dem noen lure knep også. Denne gang tok Emily og jeg strikkinga med på Starbucks og strikket og drakk Chai Latte! Med pcen med mønsteret på fanget gikk Emily og jeg gjennom mønsteret på et sjal ho planlegger å strikke. Det blir nok et lekkert sjal!

I have been in USA for one week now. Back in Bloomington, IN, where I spent four months in 2007. It is extremely nice to meet friends again, and to participate in a conference and gaining more academic knowledge. When I was here the last time I had some knitting evenings with Emily and Jacqui, and I also taught them some techniques. This time Emily and I went to Starbucks with our knitting, and gossiped, knitted and had Chai Latte! With the computer on her lap, Emily and I looked through a pattern of a shawl she will knit. It will be really beautiful!

1 comment:

Aase Elise said...

Håper du koser deg. Høres ut som om du har det veldig bra - og det er koselig!! Her går det kun i fotball ;-) Klem :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...