Sunday 21 November 2010

Syklubb med to gode venner

Jeg har drevet strikkeopplæring her i Bloomington over tre år nå! Vi begynte allerede i 2007, da hadde vi strikkekvelder innimelllom. Vi fortsatte under konferansen i fjor sommer (på Starbucks), og vi har tatt det opp igjen nå. Jeg er imponert over stå-på-viljen til studentene mine, de strikker, rekker opp, strikker, rekker opp osv. Enda jeg vil ha dem til å fullføre prosjektene sine, så ser de hvordan de kan gjøre dem annerledes, og gjør det om igjen. Det er jo kanskje like bra at de får et produkt de er fornøyd med tenker jeg. Nå har de begge fått "tillatelse" til å strikke opp litt restegarn, før jeg skal ha dem over på noen mer ordentlige prosjekter med mønster, garn og ikke minst pinner som passer til garnet! Her er et bilde av et skjerf, jeg måtte bare ta et bilde, for rett etterpå ble hele skjerfet rekket opp for å strikke det med striper heller. Jeg er jo enig i at det ble mye penere, men alt det arbeidet da :-D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...