Tuesday 25 January 2011

En gave...

Jeg har begynt på litt av et prosjekt. Det er med florlett og veldig tynt ullgarn, og strikkes med 440 masker per omgang. Hver mønsterrapport er på 12 omganger, og jeg skal ha syv rapporter... Jeg er spent på størrelsen og på hvordan det blir. Garnet er lett å strikke med, og føles veldig mykt og godt. Heldig er ho som skal få denne gaven, tror jeg (må vel se det helt ferdig først). Og heldig er jeg som har et så fint (og stort!) strikkearbeid å stulle med... Vil ikke si hva det er enda, men det kommer... Jeg hadde en plan om å få strikket en rapport per uke, men ligger foran skjema. 

Hele arbeidet

Mønsterdetalj

1 comment:

Monstermønster said...

Imponerende! Jeg er ikke så glad i å strikke sjal (for stor sjanse for at noen drar ut pinnen underveis...) så at man gir det bort i gave er fantastisk! Hadde holdt hardt fast på det :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...