Thursday 16 December 2010

Lue til vår nye bekjente

Vi har vært så heldige å bli kjent med lille Lorenzo. Han er bare to måneder gammel, og så liten at vi knapt kan tro det! Men han er på samme størrelse som vår krabat var, så tydeligvis har vi hatt en så liten gutt vi også. Lorenzo har tre statsborgerskap, ikke så uvanlig blant folk som vi treffer her. Han er brasiliansk, tysk og amerikansk, og lærer nok tre språk også etterhvert. Halsen som jeg strikket tidligere ble for liten for vår gutt, så da tenkte jeg å gi den bort til Lorenzo. Og syntes i grunnen at det var litt lite, og bestemte meg for å strikke ei lue også. Dette er en djevellue etter et nytt mønster for min del. Det var kjapt og gøy å strikke, men jeg vet ikke helt hva jeg synes om den i forhold til de tradisjonelle. Jeg har jo til gode å se denne på noen. Så nå har Lorenzo fått ei lue og en hals som han tar med seg hjem til Chicago!

Djevellue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...