Monday 20 December 2010

Bellas votter nummer 2

Da har jeg strikket par nummer to av Bellas votter. Disse er forlenget med ei flette (dvs 8 omganger), samt med to omganger på tommelen. Da passer de bedre. De er ikke utvidet i omkretsen, jeg fant ut at de kanskje skal være litt tette. Jeg liker fargen godt på disse. Ellers har jeg jo begynt på ei lue til Bellapar nummer en, men mangler garn. Vurderer å bestille mer av alle fargene jeg har handlet, slik at jeg kan strikke luer til alle vottene. Den lua er egendesignet, og blir ganske kul. Legger ut bilder når jeg har fått tak i garn og fullført den. I mellomtiden kan dere nyte Bella nummer to :-D

Pent par som er like lange i virkeligheten, så her er det noe fototriks i sving som jeg ikke skjønner!

Begge vottene!

1 comment:

Elisabeth said...

Bellavottene er fantastiske! Strikket slike til datteren min i fjor, og hun bruker ikke andre votter. Jeg strikket dem i Fritidsgarn på noe tynnere pinner enn oppgitt. Slik ble de tette og fine, og smale nok til å passe en lang og slank pikehånd.... Dere må fortsatt ha en veldig god jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...