Wednesday 14 October 2009

Fremgang på kjøkkenet / Progress in the kitchen

Det går framover på kjøkkenet! Selv om jeg selvsagt skulle hatt det ferdig dagen etter at vi begynte, men jeg skjønner jo at det er litt urealistisk da. Uansett har Tommy jobbet MYE og bruke all sin fritid på dette (når han ikke koser seg med Magnus da). I det siste har jeg også begynt å gjøre noe når Magnus sover, og har iallefall skrudd sammen noen skap. Her kan dere se hvordan det ser ut! Dette er ei renovert pipe, som skal dekkes med skap...

Her har Kjetil og Tommy satt inn de to nye vinduene på kjøkkenet, og får på plass panelet.










Slik blir den samme veggen sett innenfra. Men må jo male karmen osv. Jeg er veldig godt fornøyd med Ädel-frontene fra Ikea. Håper bare skapene er brukervennlige også!
Veggskapene på den andre veggen. Det blir flott med de glasskapene mot vinduene på motsatt vegg.

Veggskapene mot pipa. Her har Tommy skåret dem til for at de skal passe rundt pipa. Det går jo selvsagt bort en del plass i disse skapene, men det ble bedre plass enn jeg hadde trodd det skulle bli.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...